Způsoby platby a dodání zboží


Způsoby platby:

   Platba převodem na účet

Platba předem z účtu nakupujícího na účet prodejce.
Tento způsob platby je
zdarma.

V případě platby převodem je vždy nutné uvést číslo objednávky jako variabilní symbol platby. Pokud není variabilní symbol správně zadán, nedojde ke spárování platby s objednávkou.

Zboží je expedováno až po připsání příslušné částky (celé ceny objednávky) na účet prodejce. Expedice objednávky je po tuto dobu pozdržena.


   Dobírka a platba při převzetí

Objednejte ihned a zaplaťte až při převzetí.
Tento způsob platby zahrnuje poplatek dopravce za převod hotovosti na účet příjemce 80 Kč.

Doručovatelé přepravní společnosti PPL přijímají hotovost i platební karty. Možnost platby kartou doporučujeme ověřit u konkrétního řidiče/doručovatele - může dojít k absenci nebo nefunkčnosti terminálu u konkrétního řidiče.

Při sjednání větších individuálních zakázek požadujeme minimálně 50 - 70% zálohové platby předem.




Způsoby dodání zboží:

K přepravě zásilek využíváme především službu PPL nebo Zásilkovnu.

Při odeslání zásilky budete informováni o číslu zásilky a bližších informací o doručení. Přepravce se s Vámi z pravidla před doručením telefonicky spojí a můžete si s ním dohodnout individuality ohledně Vašeho času a místa doručení.

PPL

  • dodání na adresu, platba PŘEVODEM    ........................................ 120 Kč
  • dodání na adresu, platba HOTOVOSTÍ na dobírku ......................... 180 Kč
  • EXPRESNÍ dodání na adresu (3 dny), platba PŘEVODEM ............ 300 Kč
  • odběrná místa v ČR, platba PŘEVODEM ........................................ 100 Kč
  • odběrná místa v ČR, platba HOTOVOSTÍ na dobírku...................... 180 Kč
  • Slovensko:
    • dodání na adresu, platba PŘEVODEM ................................... 250 Kč
    • dodání na adresu, platba HOTOVOSTÍ na dobírku ................. 350 Kč
Zásilkovna
  • odběrná místa v ČR, platba převodem ............................................. 100 Kč
  • odběrná místa v ČR, platba HOTOVOSTÍ na dobírku....................... 180 Kč

UpozorněníRádi bychom Vás upozornili, že pokud objednáváte fotoobrazy ve velkých rozměrech, není možné využít odběrná místa dopravců. Obrazy se jednoduše do výdejních boxů nevejdou.

Pokud budete objednávat více různých výrobků, je možné, že se cena navýší o balné. Například při objednávce obrazu, hrníčku a kalendáře není v našich silách vše zabalit do jedné zásilky. Zboží by mohlo být poničeno a to nikdo nechceme. V takových případech Vám vždy budeme volat a domluvíme se na ceně individuálně.

Dodací lhůty

Termín dodání většiny produktů je standardně 3-7 pracovních dnů, ode dne připsání peněžní částky na účet, pokud se jedná o platbu převodem. Společnost PPL zpravidla doručuje do druhého dne od převzetí zásilky dopravcem.
Dodací lhůta se ale může lišit dle druhu produktu a dle aktuální naplněnosti výroby, zejména na konci roku nebo v období letních prázdnin a dovolených.
Pokud požadujete rychlé dodání lze vyjednat individuální podmínky. Doporučujeme do poznámky objednávky vždy uvádět požadovaný termín dodání. Lépe si pak naplánujeme práci a na prioritní výrobu se vrhneme hned :)
90% zboží a materiálu držíme skladem.
Zakázková výroba, u které řešíme i výrobu grafiky, je termínově velmi individuální. Minimálně 3 dny navíc jsou potřeba k samotné výrobě složitější grafiky a celkově práce trvají i týdny.
Nebojte se zeptat, rádi Vám odpovíme na Váš konkrétní případ.
Tisk kalendářů a vánočních dárků nenechávejte na poslední chvíli. Vánoce jsou pro nás i pro přepravce velice náročné a přestože se snažíme vyhovět každému a dárky vyrobit včas, může se stát, že se porouchá stroj, onemocní pracovník (padne únavou z vánoční výroby :), dodavatel zboží může být ve skluzu a nebo cokoliv nepředvídatelného, co nemůžeme ovlivnit a pak je zbytečná nervozita jak u nás, že nemůžeme vyhovět, tak u Vás, že nebudete mít dárek včas.
Rádi bychom Vás upozornili, že zboží, které je vyráběno s Vaší fotografií a grafikou, NELZE vrátit a ani ho bezdůvodně nepřevzít. Jediný případ, kdy máte právo na odstoupení od smlouvy, je nedodržený termín dodání, který jste uvedli do poznámky v objednávce. 




Sledování zásilek:


Svou zásilku, doručovanou společností PPL, můžete sledovat ZDE a společností Zásilkovna ZDE.

Dle informací PPL - Z důvodu sezonního nárůstu přepravovaných zásilek, může u některých zásilek docházet k prodloužení doby doručení o více než 2 dny.  

UpozorněníJakmile předáme Vaši zásilku dopravci, tak již nemáme možnost ovlivnit doručení.


Co dělat v případě, že zásilka byla poškozená vlivem přepravy:

Při přebírání od dopravce je nutné zásilku vždy ihned zkontrolovat a pokud je poškozená, nahlásit to té dané dopravní společnosti bez jakýchkoliv odkladů.

PPL:
Zásilkovna:

Pokud taková situace nastane a zásilku obdržíte poničenou vlivem dopravy, informujte o tom prosím i nás na emailu obchod@darkyodsarky.cz.
Děkujeme.