Uzávěrka objednávek na vánoční dárky je 15.12.


DO 15.12. PŘIJÍMÁME OBJEDNÁVKY S DODÁNÍM DO VÁNOC VČETNĚ KALENDÁŘŮ  
a garantujeme dodání do Vánoc při objednáni a ZAPLACENÍ do 15.12. 

Poslední expedice bude 20.12.
ostatní  objednávky došlé po 15.12. budou doručeny až po Novém roce

Ověření stavu vašich objednávek během výroby zadáním e-mailu zjistíte zde 
Sledovat vaši zásilku u PPL můžete zadáním čísla odeslaného balíku, které máte ve svém potvrzujícím e-mailu zde 

Poškozená zásilka dopravcem

Co dělat v případě, že zásilka byla poškozená vlivem přepravy:

  1. ihned zásilku zkontrolujte a pokud je poškozená nahlaste to na linku PPL  Nejpozději však do 3 pracovní dnů.
    Zákaznický servis PPL je na telefonním čísle 225 331 500  nebo e-mailové adrese: info@ppl.cz v pracovní dny od 7 do 20 hodin, v sobotu od 8 do 16 hodin. 
    Zákaznický servis - centrála PPL: https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=252&art_id=37
    Škody a reklamace: https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=237&art_id=126  

  2. FOTO:  zásilku vyfoťe - raději více, ale hlavně
    Etiketu s číslem zásilky (tam kde je příjemce a odesilatel.)
    Odesilatele, adresáta
    Původní přepravní obal (aby byl vidět celý – ideálně ze dvou stran) + případné manipulační značky křehké/neklopit
    Poškození obalu (pokud k nějakému došlo)
    Balení uvnitř krabice - uložení v krabici, výplně
    Poškozené zboží (detaily + celé)
    Foto by mělo být v rozlišení do cca 100kB. Zajistěte prosím, aby zatím nebylo se zásilkou manipulováno (s poškozeným zbožím). 

  3. vyplníte reklamační formulář PPL - Reklamace u PPL: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace 
    - uveďte číslo zásilky přepravní společnosti.
    - zašlete fotografie k poškozené zásilce přímo na PPL v Reklamačním hlášení a nebo na email PPL  a také s vysvětlením na email:  ( abychom měli info o zásilce ) 
  4. řiďte se pokyny od PPL 

V PŘÍPADĚ NESPLNĚNÍ TĚCHTO PODMÍNEK NEBUDE REKLAMACE POŠKOZENÉ ZÁSILKY U PŘEPRAVCE UZNÁNA