Poškozená zásilka dopravcem

Co dělat v případě, že zásilka byla poškozená vlivem přepravy:

PPL
  1. ihned zásilku zkontrolujte a pokud je poškozená nahlaste to na linku PPL  Nejpozději však do 3 pracovní dnů.
  2. Reklamace na poškozenou zásilku: PPL s.r.o. | Reklamace poškozené zásilky
  3. Zákaznický servis PPL je na telefonním čísle 225 331 500  nebo e-mailové adrese: info@ppl.cz v pracovní dny od 7 do 20 hodin, v sobotu od 8 do 16 hodin. 
    Zákaznický servis - centrála PPL: Zákaznický servis | PPL CZ

  4. Naše rada:
    FOTO:  zásilku vyfoťe - raději více, ale hlavně
    Etiketu s číslem zásilky (tam kde je příjemce a odesilatel.)
    Odesilatele, adresáta
    Původní přepravní obal (aby byl vidět celý – ideálně ze dvou stran) + případné manipulační značky křehké/neklopit
    Poškození obalu (pokud k nějakému došlo)
    Balení uvnitř krabice - uložení v krabici, výplně
    Poškozené zboží (detaily + celé)
    Foto by mělo být v rozlišení do cca 100kB. Zajistěte prosím, aby zatím nebylo se zásilkou manipulováno (s poškozeným zbožím). 

  5. vyplníte reklamační formulář PPL - Reklamace u PPL: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace 
    - uveďte číslo zásilky přepravní společnosti.
    - zašlete fotografie k poškozené zásilce přímo na PPL v Reklamačním hlášení a nebo na email PPL info@ppl.cz a také s vysvětlením na email: info@darkyodsarky.cz ( abychom měli info o zásilce ) 
  6. řiďte se pokyny od PPL 

V PŘÍPADĚ NESPLNĚNÍ TĚCHTO PODMÍNEK NEBUDE REKLAMACE POŠKOZENÉ ZÁSILKY U PŘEPRAVCE UZNÁNA 

Zásilkovna