POZOR!

Objednávky kalendáře a tiskoviny na papír zadané do 11.12. 23:59

stihneme do Vánoc vyrobit. 

Zbytek produktů do 13.12. ale raději se informujte

AKCE FOTOKALENDÁŘE 3 + 1 ZDARMA  pokračuje dál

Pokud je Vaše sdělení opravdu důležité - VOLEJTE.

(např. storno objednávky.), jinak se může stát, že si email přečteme pozdě a objednávka již bude vyrobená. 

informace jak vypadá vaše objednávka  zjistíte sami přihlášením do systému zde 

WEB NENÍ OPTIMALIZOVANÝ PRO OBJEDNÁVÁNÍ MOBILEM NEBO TABLETEM. POKUD NĚCO NEFUNGUJE POUŽIJTE PROSÍM PC 

Děkujeme za pochopení a přejeme hodně radosti při vybírání a tvorbě dárků

Poškozená zásilka dopravcem

Co dělat v případě, že zásilka byla poškozená vlivem přepravy:

  1. ihned zásilku zkontrolujte a pokud je poškozená nahlaste to na linku PPL  Nejpozději však do 3 pracovní dnů.
  2. Zákaznický servis PPL je na telefonním čísle 225 331 500  nebo e-mailové adrese: info@ppl.cz v pracovní dny od 7 do 20 hodin, v sobotu od 8 do 16 hodin. 
    Zákaznický servis - centrála PPL: https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=252&art_id=37
    Škody a reklamace: https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=237&art_id=126  

  3. FOTO:  zásilku vyfoťe - raději více, ale hlavně
    Etiketu s číslem zásilky (tam kde je příjemce a odesilatel.)
    Odesilatele, adresáta
    Původní přepravní obal (aby byl vidět celý – ideálně ze dvou stran) + případné manipulační značky křehké/neklopit
    Poškození obalu (pokud k nějakému došlo)
    Balení uvnitř krabice - uložení v krabici, výplně
    Poškozené zboží (detaily + celé)
    Foto by mělo být v rozlišení do cca 100kB. Zajistěte prosím, aby zatím nebylo se zásilkou manipulováno (s poškozeným zbožím). 

  4. vyplníte reklamační formulář PPL - Reklamace u PPL: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace 
    - uveďte číslo zásilky přepravní společnosti.
    - zašlete fotografie k poškozené zásilce přímo na PPL v Reklamačním hlášení a nebo na email PPL  a také s vysvětlením na email:  ( abychom měli info o zásilce ) 
  5. řiďte se pokyny od PPL 

V PŘÍPADĚ NESPLNĚNÍ TĚCHTO PODMÍNEK NEBUDE REKLAMACE POŠKOZENÉ ZÁSILKY U PŘEPRAVCE UZNÁNA